طریق فلاح

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۱۲ - طاها میرویسی
    :)

اعترافات یک عضو جدا شده از داعش

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ب.ظ
اعترافات یک عضو جدا شده از داعش

احمد ثامر الشاطری المطیری عضو جدا شده گروه تروریستی 'داعش' دلیل اصلی جدا شدنش از تروریستها را استفاده مواد مخدر توسط رهبران این گروه، برپایی شب نشینی ها، به اسارت گرفتن زنان و قتل مسلمانانی که هنگام بریده شدن سرشان، شهادتین می گفتند، ذکر کرد.


به گزارش ایرنا از روزنامه 'الحیات' چاپ لندن، 'خالد المطیری' برادر احمد ثامر در این ارتباط گفت: من سه برادر به نام های 'فهد'، 'سعد' و 'احمد' دارم که تحت تاثیر تبلیغات کذب شبکه های اجتماعی درباره پیوستن به جهادیون، راهی سوریه شدند تا به گمان خود، از کودکان، زنان و معترضانی که مورد اذیت و آزار دولت این کشور قرار گرفته اند، دفاع کنند .


وی ادامه داد: اما فهد برادر بزرگ من که به 'جبهه النصره' پیوسته بود، پس از یک ماه از سفرش به سوریه در درگیری با ارتش سوریه کشته شد و دو برادر دیگرم به نام های سعد و احمد پس از ضعیف شدن جبهه النصره، از آن جدا و به تروریستهای داعش پیوستند.


وی اضافه کرد: اما آنها به این دلیل که داعش اعمال غیر اسلامی و انسانی انجام می دهد، از آن گروه جدا شدند.

خالد المطیری دلیل جدا شدن برادرانش از گروه تروریستی داعش را مشاهده سربریدن مسلمانانی دانست که هنگام کشته شدن، شهادتین می گفتند.


وی افزود: آنها همچنین مشاهده کردند که رهبران داعش و فرماندهان آنها مواد مخدر مصرف می کنند و با زنانی که به اسارت گرفته اند، شب نشینی بر پا کرده اند.


وی اضافه کرد: اینگونه اعمال موجب تعجب و جدا شدن برادران من از داعش شد و این سوال برای آنها مطرح شد که چگونه این گروه که نام 'دولت اسلامی' بر خود گذاشته اند، مرتکب اینگونه جنایت های ضد بشری می شوند.


گروه تروریستی داعش تاکنون هزاران مسلمان شیعه و سنی، مسیحی و پیروان دیگر ادیان را در عراق و سوریه را به قتل رسانده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۱
عبد الله پورفلاحیان کوه کمری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">