طریق فلاح

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۱۲ - طاها میرویسی
    :)

چه کسی به سران فتنه گفته که میتوانند نان بگیرند؟؟؟

 به گزارش جام نیوز به نقل از نامه، صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه همایش 9 دی کرج در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد گفت: نمیدانم این چگونه حصری است که صبح به صبح نان تازه را از دست نگهبانان تحویل میگیرند ، با بیرون ارتباط دارند و تا این حد هم از آن ناله میکنند .


محمدحسین صفار هزندی با بیان اینکه از همان حصر هم بیانیه و نظریه صادر میکنند گفت: نمیدانم این چگونه حصری است که آنها میتوانند ارتباط داشته باشند و تازه از آن شکوه هم میکنند و اگر فرصت بیشتری پیدا کنند دست به کارهای بشتری میزنند، به تازگی هم به آنها گفته شده میتوانند برای گرفتن نان از خانه خارج شوند و هوا بخورند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: خیلی ها فکر میکنند که سران فتنه بلافاصله پس از وقایع سال 88 به حصر خانگی افتادند در حالی که اینگونه نیست و رأفت نظام اسلامی بیش از یکسال به آنان فرصت  داد تا شاید متنبه شده و اظهار پشیمانی کنند.


صفار هزندی افزود: ولی آنان نه تنها دست از مواضع خود برنداشته و اعلام برائت نکردند بلکه در قضیه سوریه ورود پیدا کرده و آشوبگری های خود را به گونه ای دیگر هدایت میکردند و از این جهت به حصر افتادند تا دسترسی دشمن به آنان قطع شده و نتوانند بر خلاف مصالح نظام و مردم کاری کنند.


وی گفت: حالا آنها منفور تر هستند که آبرو و مصلحت کشور و مردمی را به خطر انداختند یا کسانی که آنها را از آشوبگری منع کردند؟


این مسئول خاطر نشان کرد: آنها مصالح کشوری را به خطر انداختند که برای استقلال و اقتدارش خونهای زیادی ریخته شده و پایمردی های زیادی توسط مردم و فرزندان شهیدشان انجام شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۲
عبد الله پورفلاحیان کوه کمری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">