طریق فلاح

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۱۲ - طاها میرویسی
    :)


هاشمی خطاب به امام خمینی: 'یک خورده شما هم به فکر آخرتتان باشید'

ناطق نوری با اشاره به گفته های هاشمی در دیدار با امام راحل در کتاب خاطراتش نوشت به امام گفته بود همه اش که ما نباید به فکر آخرت باشیم یک خورده شما هم به فکر آخرتتان باشید.

در خاطرات حجت الاسلام ناطق نوری که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است، در موضوع اختلافات حزب جمهوری اسلامی و بنی صدر در سال ۱۳۵۹، به خاطره جالبی از بحث و محاجه اکبر هاشمی رفسنجانی و امام خمینی اشاره شده است.

ناطق نوری روایت می کند: آقای هاشمی چند دفعه این اختلافات را با امام در میان گذاشته بود و امام به ایشان فرموده بود بروید به فکر آخرت باشید. ایشان عصبانی شده بود و به امام گفته بود همه اش که ما نباید به فکر آخرت باشیم یک خورده شما هم به فکر آخرتتان باشید.

خاطرات ناطق نوری، انتشارات مرکز اسناد، ص ۲۱۵ و 216
 
 
نویسنده وبلاگ: بینندگان عزیز می‌بینید که این آقایون اشرافی واصلاح طلب تمام بزرگان مارو که امام بزرگترینشان بود نصیحت می‌کنند. واقعا جای تعجبه که همین هاشمی اخیرا گفته بود: من عوض نشده ام واقعا هم همین‌طور است. قطعا بداند ومی‌داند با این حرف‌ها آخرت خودش رو می‌سوزاند. والّا برای امام ورهبر معظم انقلاب که درصدد اداء تکلیف شرعی خودشان بودند و هستند هیچی نمیشه.
 
ودرآخر عرض میکنیم که شما که یک بچه طلبه بودید وبه امام ما گفتید به فکر آخرتتان باشید ماهم به شما می‌گوییم آقای هاشمی خیلی خیلی به فکر آخرتتان باشید.
 
 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
عبد الله پورفلاحیان کوه کمری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">