طریق فلاح

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۱۲ - طاها میرویسی
    :)

آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است،

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ق.ظ

آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است،

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه اگر مبارزه با استکبار نباشد ما تابع قرآن نیستیم، تاکید کردند: آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است، خودتان را آماده کنید برای ادامه‌ی مبارزه با استکبار.

 

صدها نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور عصر امروز (شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و نظرات، دغدغه‌ها و مطالبات خود درباره‌ی مسائل مختلف کشور را بیان کردند.
برخی از مهمترین محورهای بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار به شرح زیر است:
 
- جوان ایرانی خوشبختانه جوان پرشوری است درست نقطه‌ی مقابل آن چیزی که مراکز مغرض غربی آماری و با منشأ خارجی اعلام می‌کنند/ آنها می‌گویند جوان ایرانی افسرده است این یک دروغ محض و خباثت‌آمیزی است امروز در دنیای غرب جوان اروپایی افسرده است. افسردگی این است که جوان اروپایی برای خودکشی می‌آید در سلک داعش، تعداد بالایی از عناصر داعش جوان‌های اروپایی‌اند.

- به‌هیچ‌وجه نگذارید افرادی که کلیدهای کار دستشان است به تشکل‌های انقلابی دانشجویی فشار وارد کنند/ اینکه برای ایجاد نشاط در دانشگاه کنسرت و اردوی مختلط برگزار شود کار غلطی است/ هر دو وزیر محترم مورد اعتماد ما هستند ولی مراقب زیردستان خود باشند.‌

- رهبر انقلاب در پاسخ به سؤال یک دانشجو درباره‌ی «تکلیف استکبارستیزی بعد از مذاکرات»: مگر مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار است؟/ این از مبانی انقلاب است. اگر مبارزه با استکبار نباشد ما تابع قرآن نیستیم/ آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است/ خودتان را آماده کنید برای ادامه‌ی مبارزه با استکبار.

- اولین فریضه‌ی دانشجویی آرمان‌خواهی است. آرمان‌خواهی مقابل محافظه‌کاری است، نه واقع‌گرایی/ از واقعیت‌های خوب استقبال و با واقعیت‌های منفی مبارزه کنید/ واقعیت‌ها نباید ما را از آرمان‌ها دور کند، بلکه باید مثل پلکان ما را به آرمان‌ها نزدیک کند.

- آمریکا و مرتجعین عرب در مذاکرات پنهانشان، به حضور شگفت آور معنوی جمهوری اسلامی در منطقه معترفند/ سعودیها از لج این نفوذ 100 روز است که ملت یمن را میکوبند/ شورای امنیت فقط یک قطعنامه منتشر کرد که از ننگ آمیزترین قطعنامه ها بود که به جای محکوم کردن بمباران کننده، بمباران شونده را محکوم کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
عبد الله پورفلاحیان کوه کمری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">