طریق فلاح

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۱۲ - طاها میرویسی
    :)

نه غزه نه لبنان جامن فدای ایران

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۸ ق.ظ


پ

رفسنجانی: «ما با اسرائیل سر جنگ نداریم!»

زیباکلام: «رژیم صهیونیستی یک کشور مشروع بین‌المللی است و باید این کشور را به رسمیت شناخت!...برای بنده یعنی صادق زیباکلام، شعار "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران" درست است»

علی یونسی، وزیر اطلاعات خاتمی و دستیار ارشد رئیس‌جمهور روحانی: «امروز حکومت بنی‌اسرائیل هم در نسل جدید، به آن چه نسل جوان ایران در خصوص همزیستی و اصلاح‌طلبی می‌گوید، نزدیک شده است»

رئیس‌جمهور رژیم کودک‌کش صهیونیستی: «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل، با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند!»


شبکه‌ انگلیسی من و تو:«جنگ اسرائیل و فلسطین به ما چه؟!»

جنس این حرف‌ها و کارها چقدر شبیه هم است؛ نه! جنس این حرف‌ها و کارها عین هم است:

 

درندگی‌های رژیم صهیونیستی در ذهن بیمار برخی، یک بازی تصور شده است! "بازی" مفهومی جز بازی ندارد!! آیا مردم فلسطین و غزه، اسیر بازی مقاومت و اسرائیل هستند؟! آیا راکت آبی رنگ که مفهوم آن رژیم غاصب صهیونیستی است، در دستان مقاومت قرار داده نشده تا این اندیشه‌ی سیاه القا شود؟! و بالعکس! می‌دانیم شما با اسرائیل سر جنگ ندارید؛ برای همین جبهه‌ی مقاومت مردم فلسطین را هدف اتهامات ناجوانمردانه‌ و قلم‌های متعفن خود قرار می‌دهید! این حمایت از درندگی و آرمان‌های داعش‌پرور نیست؟ آیا زمین بازی شما که به رنگ آبی تصویر شده است و تنها در بخشی از آن پرچم فلسطین قرار گرفته، نشان از به رسمیت شناختن رژیم آدم‌خوار اسرائیل در آرمان شما نیست؟

 

نه ظالم معلوم است؛ نه مظلوم! این یعنی فرهنگ انظلام؛ سکوت و رضایت به ظلم! این یعنی«صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ!»

 

هیچ حرفی از جنایات اسرائیل در غزه نیست! مبادا جایزه‌های اسرائیلی بپرد!

 

آیا رژیمی که بنای کشتار کودکان و زنان را دارد، هم‌نوع بشر است؟! با این فیلم‌ها، آدم خوبه‌ی قصه‌ها هم نخواهید شد!


و حرف آخر:

«امروز هر کسى از صهیونیستها حمایت می‌کند، اعمّ از مسئولین کشورهاى مستکبر مثل آمریکا و انگلیس و غیرهم، یا مجامع عمومى مثل سازمان ملل و امثال این‌ها، که به نحوى یا با سکوت خود، یا با اظهارات خود و بیانات خود و حرف‌هاى غیر منصفانهى خود، از این‌ها حمایت می‌کند، در این قضیّه شریک جرم است.

همهى دنیاى اسلام، همهى دولت‌هاى اسلامى، همهى آحاد ملّت‌هاى مسلمان موظّفند با این‌ها معارضه کنند، مقابله کنند، ابراز برائت کنند، از این‌ها ابراز نفرت بکنند، آنها را به خاطر این موضعگیرىها ملامت کنند، این وظیفهى عمومى است؛ باید آنها را منزوى کنند و اگر می‌توانند برخورد اقتصادى بکنند، برخورد سیاسى بکنند؛ این وظیفهى امّت اسلامی ماست.»
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۱
عبد الله پورفلاحیان کوه کمری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">