طریق فلاح

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۱۲ - طاها میرویسی
    :)

داستان زندگی یک رزمنده شیمیایی از والفجر4 تا آلمان

 «یک دفعه بوی بد و تلخی در فضا پیچید. چشم‌ها پر از اشک شد و سوزش در امد. انگار آتش سوزانی وارد گلو شده بود و گلو و حنجره را می سوزاند...»

 فخرالدین پزشکی، مدیر انتشارات عماد فردا از انتشار کتاب «آوای سرباز» خبر داد و اظهار کرد: «آوای سرباز» روایت یک رزمنده شیمیایی به نام صادق روشنی است که در جنگ تحمیلی دچار آسیب شده و پس از ان برای درمان به اروپا مراجعه می کند. در اروپا برای وی اتفاقاتی رخ می دهد که در نهایت وی در مان نشده و به کشور باز می گردد.


پزشکی با بیان اینکه کتاب آوای سرباز، با زبانی ساده به بیان داستان زندگی این جانباز شیمیایی می پردازد، تصریح کرد: کتاب در نهایت سادگی نوشته شده و به صورت مستقیم و راحت اطلاعات و مطالب را در اختیار خواننده قرار می دهد.


کتاب آوای سرباز نوشته سید محمد میرموسوی زندگی نامه زندگی جانباز شیمیایی «صادق روشنی» را به تصویر می کشد. خاطرات حضور صادق روشنی در جبهه های غرب و جنوب، عملیات والفجر 4 و اعزام به کشورهای سوئیس و آلمان برای مداوا و حضور در حج تمتع و سفر به سوریه و لبنان بخشهایی از این کتاب را تشکیل می دهد.


در پشت جلد این کتاب می خوانیم:

«هنوز چند قدمی از چادرها فاصله نگرفته بودیم که هواپیما با صدای هولناکش به بالای سرمان رسید. سریع خیز رفتیم. همین که سرمان را بلند کردیم، دیدیم از زیر هواپیما یک کپسول بزرگ خارج شد و قبل از این که به زمین برسد، درهوا منفجر شد. دود سفیدی در اطراف پخش شد. یک دفعه بوی بد و تلخی در فضا پیچید. چشم‌ها پر از اشک شد و سوزش در امد. انگار آتش سوزانی وارد گلو شده بود و گلو و حنجره را می سوزاند...»


چاپ اول کتاب «آوای سرباز» در 144 صفحه و 43 بخش در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس رونمایی شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۲
عبد الله پورفلاحیان کوه کمری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">