طریق فلاح

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

مباحث معرفتی ، بصیرتی ،قرآنی ، اجتماعی و...

بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۱۲ - طاها میرویسی
    :)
شهید مدافع حرم هادی ذوالفقاری به ملکوت اعلی پیوست

ذوالفقاری























 مراسم ختم شهید محمدهادی ذوالفقاری از مدافعین حرم که یکشنبه ۲۶ بهمن در سامرا به دست عوامل تکفیری به شهادت رسید، شب گذشته پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد موسی بن جعفر تهران برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی، عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید محمدهادی ذوالفقاری، این شهید را شخصیتی ولا و مخلص عنوان کرد و گفت: خصیصه هادی این بود که همواره در هر کاری قصد کمک کردن به دیگران را داشت.

وی افزود: کار برای خدا کردن از هیچ اموری شما را باز نمی دارد و با کاری که حلال باشد و حرام نباشد، می شود زندگی را اداره کرد، البته زندگی که ننگ و بی‌آبرویی در آن وجود نداشته باشد.

حجت‌الاسلام طباطبایی با بیان اینکه شهید محمدهادی ذوالفقاری چند سالی در نجف مشغول تحصیلات حوزوی بود و در خانه‌ای که داشت همواره از میهمانان خود که از ایران به نجف سفر می کردند، پذیرایی می کرد، تصریح کرد: به من دقایقی پیش خبر رسید که این شهید یکساعت‌ونیم قبل به وقت ایران در وادی‌السلام نجف دفن شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: این شهید در وصیت‌نامه‌اش سفارش کرده بود که در قبرستان وادی‌السلام دفن شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید محمدهادی ذوالفقاری، یکشنبه گذشته ۲۶ بهمن در منطقه «مکیشیفه» سامرا به همراه ۲۱ نفر دیگر از مدافعین حرم در تله انفجاریه نیروهای تکفیری قرار می گیرند و به شهادت می رسد.












موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۱
عبد الله پورفلاحیان کوه کمری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">